Back 2008

Tänkte att jag kanske skulle skriva lite.
Va ett tag sen.

Hemma i Sverige och älskar att va moster. Ida är nog absolut det bästa med att va hemma och där kommer Elin och pappa med. Sen mina vänner i ur och skur.. dom får jag absolut inte glömma. Och hela projektet jag dragit igång tillsammans med en helt underbar grupp tjejer som ska sluta i en dunderfestival:).
Jag tänker lämna sverige med en smäll, för ja jag har planer på att åka tillbaka till min värld bortom molnen. Där jag känner att jag inte levt klart och där jag har mycket kvar att göra innan jag gjort Japan färdig med dess möte med mig.

Och nej, jag flyr inte denna gång.. jag har stora planer som jag hoppas går i lås. 2008 kommer bli ett bra år.

Och så va det mamma…
Har varit duktig med att falla in i gamla spår och har en rad bollar uppe i luften samtidigt, som jag iofs mår bra av att ha.
Men sörja.. eller tänka, det gör jag. Ofta!
Immortal, blunda och längtan kommer över mig.
Om jag bara..
Om hon bara….

Jag fann lycka, på andra sidan jorden på en ö i storstadsmiljö. Vem kunde ana?
Jag blev omtyckt på kontoret och fick en drös helt underbara vänner, men det visste du väl redan.
Äta på Demonde med Saori, Shimokitazawa med Yuko, fika evighetsfika med Raffi i Harajuku, Laforet med SSFF, The Hub med Miwa. Jag kommer uppleva det igen.
Snart fyller jag äldre och detta år kommer jag ta steget mot det verkliga.

Lämna en kommentar