Nu är det nära!

Pappa är här och jag har helt underbara vänner som later oss bo och tar med oss pa massa saker här! Stackars Gina, som är magsjuk, kör runt pa oss och visar oss saker sa länge vi är nära en toalett!:)

Idag, Mandag, har pappa och jag varit själva under dagen och knatat omkring runt i Wien i ett mastigt varmt väder. Nu snart ska vi äta middag med Gina, George, Ginas mamma, Ginas bror plus tjej och Gela (som vi ska bo hos nu i tva nätter)

Igar va vi och badade i en sjö där det är perfekt för vindsurfare. Var väldigt blasigt sa det va lite svart att bada och haret blev sadär musigt efter det muddiga vattnet..haha.

Pappa är skäggig och fluffig och vi funderar pa att kasta in honom till en barberare som far ta itu med har och skägg..:) Vi har det jättebra och pappa säger att jag har fantastiska vänner. Och det har jag verkligen!

Imorn, Tisdag, vet vi inte riktigt vad vi ska göra var sista dag.. men kanske shönbrunn (eller hur det nu stavas). Jag är saknad i Tokio och det känns bra att jag satt spar i ShortShorts och mina kollegor sa dom har svart att glömma mig..hehe.

Trivs i Wien men ibland saknar jag allt kaos som Tokio bjuder pa och allt folk och ljud som omsluter en där. Menmen.. jag har massa ideer för framtida projekt som har med att främja relationen mellan sverige och japan till nat bättre och större inom..ja jag vet inte riktigt men jag släpper inte Japan i första taget. Det kan jag inte. Det är en del av mig! Men just nu känner jag för att va moster och ta tag i den delen av mitt liv hemma.

Lämna en kommentar