Wien dag 3 (forts..)

Idag har jag varit o handlat bikini som sagt o sen kom Ginas pappa och hämta upp mig och poolen blev det idag med da vädret varit otroligt varmt, men jag har vant mig vis att va kladdig fran japan, sa jag stör mig inte direkt och det underlättar.

Ginas föräldrar är för söta och grejar med dricka och mat hela tiden sa det gar ingen nöd pa mig inte:)
Har fatt färg idagmen blekast av alla är jag allt. Men halla..japan..där gillar man att va vit:P Gela kom runt 5 ochGina piffade vara naglar, fila och mala i rött. Sen dopp i poolen och sen bar det av till Wien igen. Har duschat nu och snart ska Gela och jag göra stan! Hole night long!:)

Imorn plockar vi upp papps:)

2 kommentarer »

  1. Sofia Said:

    *längtar efter emman*

  2. Henric Said:

    hej emma!
    när kommer du hem?
    din blogg är fantastisk att läsa ;J
    vi står hr i butiken flera gånger i veckan och läser.
    ska åka till Tokyo i november så jag behöver din hjälp.
    kom in eller ring när du kommer hem så får vi äta lite mat och prata


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Lämna en kommentar