Wien dag 2

Igar va det upp mot 37 grader och jag höll pa att smalta bort!

Gina är sjuk stackarn och har dalig mage o feber, sa runt 13 akte vi till hennes föräldrars hus där dom har pool, och eftersom Gina va dalig sa körde jag:)

Jag har jetlag at det har hallet med, sa jag däckade under ett träd efter jag doppat mig i poolen som delas av 400 lägenheter. Men som tur va sa va inte alla 400 vid poolen:)

Gela kom runt 7 och väckte mig da jag somnat i ett gästrum hos Ginas föräldrar, och vi akte in till Vienna (Gina bor utanför) till Gela och duscha och at en sallad som var underbart god. Sen night-sightseeing of Vienna och vi knata omkring lite mellan olika barer. Runt 01.00 kom vi hem igen och da va emma pigg, men försökte sova och vaknade 5 helt pigg igen.

Idag, DAG 2! har jag knatat ner till ”stan” för att hitta en bikini sa jag slipper lana Ginas. Hittade ett helt värdelöst H&M, men H&M-skjulten gjorde mig alldeles glad, för det kändes hemma. Jag har lite svart att växla fran japanska till German och när jag igar skulle pa toa sa letade jag efter japanska tecken för Toile, men hittade Damen istället. Och när jag va ivägen för en servitör sa bad jag om ursäkt pa japanska..

Pa det värdelösa H&M med en medelalders kvinna i kassan som hade alldeles för tajta kläder pa sig, bockade jag som tack innan jag gick. Jag har blivit mer paverkad av det japanska samhället än vad jag va medveten om..haha.

Börjar sakna Neonet lite och även folkmassorna överallt. Här sitter feta gubbar o kärringar i alldeles för tajta kläder för teenages och tittar pa den annorlunda tjejen. Inte direkt pa ett ”hon verkar intressant” sett utan mer.. ”hm, hon är absolut! inte här ifran”.

Well, sa kan det va och just nu sitter jag i min GRÖNA glittriga bikini i Gelas svarta soffa och svettas som aldrig förr. Men snart blir det poolen! Guuuud va skööönt!:)

Lämna en kommentar